بررسی مهارت های تفکر استراتژیک در وظایف فرآیند محور در کلاس درس ESL

Najah Osman*, Hafizoah Kassim

Centre for Modern Languages & Human Sciences. Universiti Malaysia Pahang, Lebuhraya Tun Razak 26300 Kuantan,Pahang. Malaysia

چکیده :

 به عنوان ابزار دستورالعمل ها در اکثر دانشگاه ها و کالج های مای مورد استفاده قرار می گیرد. با داشتن زبان دوم، برای اکثر دانش آموزان بهبود زبان به ویژه برای نوشتن گزارش کار فرآیند محور دشوار است. بنابراین این مقاله بر تحقیق در مورد استفاده از تفکر استراتژیک مولفه های مهارت برای کمک به بهبود در یادگیری زبان و همچنین وظیفه فرآیند محور استوار است. طبقه بندی توسعه یافته توسط محقق برای پرداختن به مشکلات زبان در کلاس نوشتار 56 دانش آموز طراحی شد. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری سازگار با زمینه فعلی برای اندازه گیری استراتژی های یادگیری، انگیزه و آگاهی یادگیری در پیش و پس از عمل به دنبال علاقه و انگیزه دانش آموزان در یادگیری زبان استفاده شد. نتیجه گیری نشان داد که طبقه بندی در هر دو یادگیری زبان و کار فرایند محور بهبود یافت.

مقاله ای در مورد تفکر استراتژیک

مقاله ای در مورد چرخه حیات سازمان

زبان ,یادگیری ,محور ,های ,مورد ,دانش ,فرآیند محور ,تفکر استراتژیک ,یادگیری زبان ,در کلاس ,در مورد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرنشاط بلاگ jhosseini دفتر پیشخوان پردیس یاسوج علمي فرهنگي اجناس فوق العاده سلام فا کتابخانه عمومی فرهنگ دهدشت مطالب اینترنتی زیبایی ، دانایی ، نکویی baghesepiyedar