بررسی مهارت های تفکر استراتژیک در وظایف فرآیند محور در کلاس درس ESL
Najah Osman*, Hafizoah Kassim
Centre for Modern Languages & Human Sciences. Universiti Malaysia Pahang, Lebuhraya Tun Razak 26300 Kuantan,Pahang. Malaysia
چکیده :
به عنوان ابزار دستورالعمل ها در اکثر دانشگاه ها و کالج های مای مورد استفاده قرار می گیرد. با داشتن زبان دوم، برای اکثر دانش آموزان بهبود زبان به ویژه برای نوشتن گزارش کار فرآیند محور دشوار است. بنابراین این مقاله بر تحقیق در مورد استفاده از تفکر استراتژیک مولفه های مهارت برای کمک به بهبود در یادگیری زبان و همچنین وظیفه فرآیند محور استوار است. طبقه بندی توسعه یافته توسط محقق برای پرداختن به مشکلات زبان در کلاس نوشتار 56 دانش آموز طراحی شد. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری سازگار با زمینه فعلی برای اندازه گیری استراتژی های یادگیری، انگیزه و آگاهی یادگیری در پیش و پس از عمل به دنبال علاقه و انگیزه دانش آموزان در یادگیری زبان استفاده شد. نتیجه گیری نشان داد که طبقه بندی در هر دو یادگیری زبان و کار فرایند محور بهبود یافت.
زبان ,یادگیری ,محور ,های ,مورد ,دانش ,فرآیند محور ,تفکر استراتژیک ,یادگیری زبان ,در کلاس ,در مورد
درباره این سایت